<? php echo do_shortcode(‘

‘); ?>

Sample Heading

Izan zaitez AEMARreko bazkide eta lagundu zure ekarpenarekin egungo bazkideek eta senitartekoek dituzten zerbitzuekin aurrera egiten, bai eta proiektu berriak egia bihurtzen ere.

Dohaintza egin

Dohaintza guztiak garrantzitsuak dira guretzat. Dohaintza puntuala egin nahi baduzu, hemen bertan egin dezakezu.

Boluntario izan zaitez

Zure denbora oso baliotsua da guretzat. Boluntario egin eta kanpaina eta bestelako ekitaldietan lagundu nahi izanez gero, jar zaitez gurekin harremanetan!

Aktiba zaitez.
Egin aurre esklerosi anizkoitzari.

Entrenatzaile pertsonalaren zerbitzua elkartean. Aditu guztiak bat datoz Esklerosi anizkoitza dutenentzat bizimodu osasungarria eta aktiboa izatea funtsezkoa dela esatean. Kirola erregulartasunez egiteak onura fisiko, psikiko eta soziala dakar.

Ez etsi esklerosi anizkoitzarekin!
Bertan informa zaitez.

Warning: getimagesize(/srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/uploadshttps://asociacionaemar.com/euskera/wp-content/uploads/2016/12/slide1_centrada.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/themes/Total/framework/classes/image-resize.php on line 103

Warning: getimagesize(/srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/uploadshttps://asociacionaemar.com/euskera/wp-content/uploads/2016/12/slide_activate5.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/themes/Total/framework/classes/image-resize.php on line 103

Warning: getimagesize(/srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/uploadshttps://asociacionaemar.com/euskera/wp-content/uploads/2016/12/slide_activate4.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/themes/Total/framework/classes/image-resize.php on line 103

Warning: getimagesize(/srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/uploadshttps://asociacionaemar.com/euskera/wp-content/uploads/2016/12/slide_activate3.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/themes/Total/framework/classes/image-resize.php on line 103

Warning: getimagesize(/srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/uploadshttps://asociacionaemar.com/euskera/wp-content/uploads/2016/12/slide_activate2.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /srv/vhost/asociacionaemar.com/home/html/euskera/wp-content/themes/Total/framework/classes/image-resize.php on line 103
Slide1 Centrada
Slide1_centrada
Slide_activate5
Slide_activate4
Slide_activate3
Slide_activate2

Irabazpen asmorik gabeko erakundea gara. Euskal Herriko Elkarteen Erregistro Orokorrean AS/A/03192/1992 zenbakiarekin erregistratua eta Onura Publikoa aitortua (EHAA 144/29-07-2011) .

2012an Zabalganan egoitza berria inauguratu zen eta horri esker aldaketa eta handitzea gertatu zen. Horrek guztiak esklerosi anizkoitza dutenentzat diren zerbitzuen kalitatean hobetu ahal izatea ahalbidetu zuen.

AEMAR bada EUSKADI zein ESPAINIAKO ESKLEROSI ANIZKOITZAREN elkarteetako partaide.

Kafetxo bana hartu eta gure esperientzia eta bizipenen berri emango dizugu. Asko gara Esklerosi Anizkoitzari aurre egiteko lanean aritzen garenok.

Gurekin bat egin!!

Aemar osatzen dugu:

Langileak: Koordinatzaile bat, Gizarte-langile bat, Terapeuta Okupazional bat, Fisioterapeuta bat, Prestatzaile fisiko bat eta Txofer bat.
Ezagutu nahi dituzu?

Kanpoko profesionalak: Psikologo bat, Logopeda bat eta Arteterapia irakasle bat.

Zuzendaritza: presidentea, idazkaria, diruzaintza eta 3 batzordekide.

Asistencia social y asesoramiento.
Gizarte-laguntza eta aholkularitza.
Fisioterapia.
Aktiba zaitez: entrenamendu pertsonala.
Terapia okupazionala.
Logopedia.
Psikologia.
Hidroterapia.
Psikomotrizitatea.
Eskulanen tailerra.
Hipoterapia.
Arteterapia.
Aisia eta denbora-tarte librea.
Garraio egokitua.

Bertan jaso dezakezu gure zerbitzuen wineko informazio zehatzagoa.

lagun gaixotasunarekin Europan
español
Euskadin

Zergatik izan AEMARreko kide?
Gure kideen esanak.

Gaixotasun bat komunean dutenen elkarte bateko kide izateak gure gizarte-bizitza nahiz bizitza pertsonala hobetu egiten ditu. Gaixotasuna ezagutzen duten profesionalekin egoteko aukera dugu eta lagun gaitzakete. Terapia ezberdinak egin ohi ditugu, banakakoak zein taldekoak eta atera berri diren edo ateratzear dauden botiken berri izan dezakegu. Jardunbide egokien informazioa trukatzen dugu bai eta ikerlanen eboluzioa ere eta horrela gure gaixotasuna hobeto ezagutuko dugu. Horretaz gain, AEMARrek herritarrak kontzientziatzen ditu eta laguntzen gaitu bakarrik ez sentitzen eta bai seguruago partekatu dugun arazo baten aurrean.

Jesús Manzanares.
AEMARreko kide.

AEMARreko kide izatea oso-oso garrantzitsua da niretzat. Elkartearekin dudan harremanak lagundu egiten dit probetxuzkoa sentitzen, osasuntsu, lagun hartuta, balioduna eta maitatua. Gaixoa baino zerbait gehiago sentitzea ahalbidetzen dit, osotasun ezberdin baten zati garrantzitsu alegia.

Belene Salazar.
AEMARreko kide.